Jet.com’s Strategy: Low Prices, Fast Delivery, Happy Workers


1J9c8IM
Jet.com’s Strategy: Low Prices, Fast Delivery, Happy Workers
By DAVID STREITFELD

The start-up’s founder and chief says happiness, in particular the happiness of his employees, will separate his company from ventures that have failed.

December 27, 2015 at 01:00AM
via NYT Technology http://ift.tt/1OlEbk8

IFTTT

Put the internet to work for you.

Turn off or edit this Recipe

Anuncios
Jet.com’s Strategy: Low Prices, Fast Delivery, Happy Workers

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s